"Πώς αφήσαμε τις ώρες μας και χάθηκαν, πασχίζοντας ανόητα να εξασφαλίσουμε μια θέση στην αντίληψη των άλλων''

Γ. ΡΙΤΣΟΣ


16 Σεπ 2013

Γιατί τα πράγματα μπορεί να μην είναι όπως φαίνονται…












Υπάρχουν διαφημίσεις τόσο πετυχημένες που μπορεί μεν να εξυπηρετούν καταναλωτικές προθέσεις,
όμως μπορεί να γεννάνε κι άλλα πράγματα και εμείς να κρατάμε περισσότερο αυτά τα άλλα…
Όταν μία διαφήμιση είναι εύστοχη, μπορεί να ερεθίσει το μυαλό σου, να σε αφυπνίσει, να σε προβληματίσει, να σε ευαισθητοποιήσει ή απλώς να σου φτιάξει την διάθεση…
Δεν συμφωνώ με τις διαφημίσεις εκείνες που είτε άμεσα, είτε έμμεσα περνάνε συγκεκριμένα κοινωνικά πρότυπα και αναφέρονται σε έναν ιδανικό κόσμο, που δεν υπάρχει.
Όμως δεν μπορώ παρά να χαιρετίζω την έξυπνη εικόνα και εκείνη που μπορεί πέρα από την ιδιοτέλεια ενός αδηφάγου marketing, να σου δώσει και κάτι παραπάνω… Ένα κλικ παραπάνω, έτσι για αλλαγή.

Με αφορμή την συγκεκριμένη διαφήμιση λοιπόν, ας αναλογιστούμε για το πόσο σημαντικό ρόλο παίζει η οπτική γωνία από την οποία βλέπουμε τα πράγματα… Όσο άσχημα κι αν φαίνονται.
Όσο δύσκολο, μαύρο κι αρνητικό αν φαίνεται ένα γεγονός ή μια στιγμή της ζωής μας, ας αναλογιστούμε πως θα μας φαινόταν αν ένα γεγονός, που μας τσακίζει, μας θυμώνει, μας ρίχνει στα τάρταρα, το βλέπαμε από μία διαφορετική οπτική γωνία… Από μία διαφορετική σκοπιά.
Ναι, ξέρω… Δύσκολο, όταν είσαι στην καρδιά του εκάστοτε προβλήματος… Όμως, όχι ακατόρθωτο. Άλλωστε, όλα για κάποιο λόγο γίνονται.
Ο αυτοσαρκασμός και το χιούμορ ας παίξει καταλυτικό ρόλο στην ζωή μας, σε εμένα παίζει, με βοηθά και με κάνει λίγο πιο σοφή… Όλα μπορούμε να τα αλλάξουμε, αυτά που δεν μας αρέσουν, που δεν μας κάνουν… Ανάλογα την ματιά μας. Το βλέμμα είναι αυτό που αλλάζει, όχι τα μάτια!!!
Αλήθεια, κι όταν εμείς αρχίσουμε να βλέπουμε διαφορετικά, τότε τα γεγονότα αλλάζουνε κι αυτά, μεταμορφώνονται σε κάτι άλλο, σε άλλη εκδοχή. Αν μετουσιώσουμε το όποιο αρνητικό σε ενέργεια, σε δράση και του αλλάξουμε ταυτότητα, τότε ίσως να διαπιστώσουμε ότι η δύναμη του μυαλού μας και της πίστης μας είναι τρομακτικά μεγάλη.
Έτσι τα πράγματα λοιπόν μπορεί να μην είναι όπως φαίνονται, αλλά κι αν είναι, ας κάνουμε μία ελαφριά διαφορετική κλίση στο βλέμμα του μυαλού μας και τότε, που ξέρεις, μπορεί να δούμε κάτι άλλο, κάτι αλλιώς!!!    

1 σχόλιο:

  1. Σωστά τα λες. Η διαφήμιση είναι τέχνη, αλλά την έχουν ξευτελίσει με τα μηνύματα που προσπαθούν να περάσουν. Ιδιαίτερα, όπως λες, με την προβολή εικόνων που δεν υπάρχουν.Νομίζω ότι το 90+% των διαφημίσεων δεν βλέπεται, γι' αυτό και τα κανάλια έχουν, ως φαίνεται, συμφωνήσει να βάζουν ταυτόχρονα τις διαφημίσεις, ώστε ο τηλεθεατής να μην μπορεί να ξεφύγει με το ζάπινγκ. Τότε πατάς το κουμπί που κλείνει την τηλεόραση...

    ΑπάντησηΔιαγραφή