"Πώς αφήσαμε τις ώρες μας και χάθηκαν, πασχίζοντας ανόητα να εξασφαλίσουμε μια θέση στην αντίληψη των άλλων''

Γ. ΡΙΤΣΟΣ


24 Μαΐ 2019

Χωρίς δεύτερο κείμενο






Σε "είδα" από την πρώτη ημέρα που σε γνώρισα, από την πρώτη ώρα που σε αντίκρισα.
Ήσουνα διάφανη, σου λέω, αλήθεια! Έβλεπα το από μέσα σου, μία μικρότερη μορφή μέσα σε μια μεγάλη.
Εκείνη τη στιγμή σε γνώρισα, ένα τσαχπίνικo κοριτσάκι 10 ετών… Τόσο.
Αγνή και δροσερή. Άμετρη και αληθινή.
Τόσο είσαι και μόνο να σε προστατεύει και να σε αγαπάει μπορεί κανείς,
δεν γίνεται αλλιώς κι εγώ δεν μπορώ να κάνω αλλιώς.
Για αυτό να προσέχεις τι μου λες, να προσέχεις με τις λύπες σου, γιατί αδυνατώ να τις ανεχτώ στο πρόσωπό σου. Να προσέχεις σου λέω πως βαδίζεις γιατί κάθε φορά που πέφτεις και μου ‘ρχεσαι με ματωμένα γόνατα και την καρδιά γδαρμένη, εγώ θυμώνω και σου βάζω τις φωνές. Από φόβο μη και μου πάθεις τίποτα,
από ενοχή  γιατί δεν ήμουνα εκεί να πέσεις πάνω μου.
Καταλαβαίνεις μωρέ;
Είσαι η φίλη, που χωρίς δεύτερη σκέψη, σου χαρίζει όλες τις κούκλες της.
Που μπήγει τα κλάματα από χαρά, επειδή της κάνεις δώρο ένα σχεδιάκι με μπλε στυλό πάνω σε ένα τόσο δα χαρτάκι και το κορνιζάρει κιόλας.
Η φίλη που σε παίρνει τηλέφωνο για να καθησυχάσει την ψυχολογική παράκρουση που παθαίνεις από τα μπουμπουνητά της καταιγίδας. 
Τέτοια φίλη είσαι, η χωρίς δεύτερο κείμενο, ανόθευτη.
Μία φίλη που σε τιμάει με κάθε ευκαιρία, μαθαίνοντας ακομπλεξάριστα, οτιδήποτε μπορεί να μάθει από εσένα.
Μία φίλη που όταν αρρωσταίνεις θέλει σώνει και ντε να σου κάνει κοτόσουπα ή να σου αγοράσει μία, αρκεί να σε φροντίσει.
Μία φίλη που έχει ανάγκη την έγκρισή σου, την τρυφερή αποδοχή σου, χωρίς τον παραμικρό εγωισμό, παρά μονάχα επειδή σε σέβεται και σε θαυμάζει.
Μια φίλη που μπορεί να χαθείτε για καιρό και όταν βρεθείτε να είναι απλώς μια συνέχεια…Της χθεσινής ημέρας, χωρίς παράπονα, χωρίς "γιατί" και "πως".
Ξέρω… Δεν είμαι εκδηλωτική,  φαίνομαι αδιάφορη, είμαι ξεχασιάρα, οι τρόποι μου είναι τραχείς  και απότομοι και δεν πιστεύω ούτε στην τύχη, ούτε στην ατυχία. Πιστεύω όμως στην ιδανικότητα μιας τέτοιας φίλης!
Τώρα ξέρεις… Πως τα πάντα καταγράφονται  στον σκληρό δίσκο της ψυχής μου και η πιο ανεπαίσθητη λεπτή χορδή της αγάπης σου, χωρίς δεύτερο κείμενο.






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου