"Πώς αφήσαμε τις ώρες μας και χάθηκαν, πασχίζοντας ανόητα να εξασφαλίσουμε μια θέση στην αντίληψη των άλλων''

Γ. ΡΙΤΣΟΣ


28 Απρ 2016

Ένα και το αυτό.






Το ταλέντο μου βρίσκεται σε κάθε προσευχή μου, να βρίσκω την πίστη μου σε αυτό.

Να μην χάνω σταγόνα σε κάθε κλάμα μου και ανάσα σε κάθε γέλιο της ζωής μου.


Το ταλέντο μου βρίσκεται σε κάθε μου φροντίδα, σε κάθε χάδι, όνειρο και σκέψη.
Σε κάθε λόγο μου και προσδοκία.
Σε κάθε αγκαλιά, συναίσθημα και δημιουργία.
Σε κάθε βήμα, σε κάθε ομιλία και σιωπή μου.


Το ταλέντο φίλε μου, δεν το κουβαλάς στην χούφτα...
Τρέχει μέσα στις φλέβες, το νιώθεις σε κάθε σου σφυγμό,
το γεύεσαι στο σάλιο σου, το αφουγκράζεσαι στους πιο μύχιους
μυστικούς ήχους της ψυχή σου και το βλέπεις πιο ορατά από ποτέ, στα αόρατα.


Το ταλέντο φίλε μου, είναι δυνατή χειραψία με τον Θεό.

Τον ακούς να σου ψιθυρίζει στο αυτί την κάθε σου κίνηση…

"Κάνε αυτό, κάνε εκείνο, τώρα κάνε τούτο.."


Είναι ο λαβύρινθος του νου μου, εκεί μέσα,
που μόνο εγώ μπορώ να μπαίνω και να βγαίνω, να βρίσκομαι ή να χάνομαι.
Να καίγομαι να γίνομαι στάχτη και να ξαναγεννιέμαι.


Το ταλέντο μου, φίλε μου, είναι η αγάπη μου… Ένα και το αυτό.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου